مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 06:002021-01-12سياسي

افزایش خدمات کمیته امداد ایلام به مردم در ایام کرونا


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از افزایش خدمات کمیته امداد ایلام به مردم در ایام کرونا خبر داد و گفت: این برنامه ها در دهه فجر برای مردم تبیین شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قنبر موسی نژاد صبح سه شنبه در نخستین نشست کارگروه همیاری و تشکلهای مردمی دهه فحر بیان کرد: کارگروه همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر هر ساله با برنامه های گوناگونی به استقبال دهه فجر می رود و امسال نیز برنامه های متنوعی توسط دستگاه های عضو پیش بینی و خدمات گوناگونی برای ارائه به مردم تدارک دیده شده است.

وی افزود: مردمی بودن مهم ترین ویژگی برنامه های کارگروه همیاری و تشکلهای مردمی بوده و به همین خاطر ضروری ترین خدمات نیز توسط این دستگاه ها به مردم ارائه می شود بنابر این ضرورت دارد که این خدمات در فرصت دهه فجر برای مردم تشریح شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: در یکسال گذشته به رغم اینکه کرونا محدودیت های زیادی را ایجاد کرده است با این حال دستگاه های عضو کارگروه همیاری و تشکلهای مردمی خصوصاً دستگاه های حمایتی خدمات خود به مردم را افزایش داده اند که انتظار می رود این برنامه ها در دهه فجر برای مردم تبیین شوند.

موسی نژاد افزود: در چنین شرایطی و به رغم شرایط اقتصادی و وضع تحریم های ظالمانه و نیز آسیب های ناشی از شیوع بیماری کرونا خوشبختانه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خدمات کمیته امداد ایلام به مردم در ایام کرونا

افزایش خدمات کمیته امداد ایلام به مردم در ایام کرونا