مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 06:102021-01-12ورزشي

توزیع 2800 بسته معیشتی در شهرستان های تهران با حضور قهرمانان ملی


مدیر مرکز نیکوکاری همدلی از توزیع 2800 بسته معیشتی در شهرستان های تهران با حضور قهرمانان ملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حسین موسوی با اشاره به فعالیت مرکز نیکوکاری همدلی، اظهار کرد: نخستین پویشی که در این مرکز راه اندازی شد تحت عنوان شب های همدلی بود که در ماه مبارک رمضان با حضور و همت قهرمانان و ملی پوشان ورزشی، در مجموع 30 شب ماه مبارک 60 هزار وعده غذا در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) توزیع شد.

وی با بیان اینکه پویش دوم با عنوان اکرام و همدلی بود، عنوان کرد: در این پویش 2 هزار 800 بسته معیشتی به تعداد شهدای شهرستان اسلام شهر تهیه شد که با حضور قهرمانان ملی روز گذشته در ورزشگاه 7 هزار نفری شهدای اسلام شهر آماده و چیده شد.

مدیر مرکز نیکوکاری همدلی با اشاره به اینکه تهیه این بسته ها با کمک خیرین نیکوکاران و خیریه ها انجام شد، ادامه داد: این بسته ها از شب گذشته به دست خیریه ها رسید تا میان نیازمندان شهرستان های تهران برسد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مطرح کرد: این قهرمانان به عنوان سرمایه های اجتماعی وارد عرصه شدند و در کنار ورزش حرفه ای به دنبال مردم داری هستند و در این شرایط نابسامان اقتصادی و کرونایی آمدند و در رابطه با مستضعفین خدمت رسانی کرده و لبخند به صورت نیازمندان می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2800 بسته معیشتی در شهرستان های تهران با حضور قهرمانان ملی

توزیع 2800 بسته معیشتی در شهرستان های تهران با حضور قهرمانان ملی