مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 07:202021-01-12سياسي

دولت به درخواست سه سال قبل برای اصلاح ساختار بودجه عمل نکرد


نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آقای روحانی به درخواست سه سال پیش رهبری معظم انقلاب درباره لزوم اصلاح ساختار بودجه کشور عمل نکرد.

- حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شاهین شهر اظهار کرد: دولت آقای روحانی به درخواست سه سال پیش رهبری معظم انقلاب درباره لزوم اصلاح ساختار بودجه کشور عمل نکرد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت در لایحه بودجه سال 1400 که به مجلس ارائه کرده، با وجود بهره مندی از بدنه کارشناسی کافی در موضوع بودجه نویسی، اصلاحات ساختاری نکرده است، نمایندگان مجلس نیز نمی توانند در فرصت کوتاهی تغییرات اساسی در ساختار بودجه به وجود آورند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده کشور ادامه داد که بودجه نویسی کشور بر مبنای قالب و چهارچوبی که از قبل از انقلاب تاکنون مرسوم بوده است نوشته می شود؛ الآن هم ردپای جزیی اصلاح در بودجه سال 1400 مشاهده می شود که نمی توانیم الآن به عنوان اصلاح ساختاری یاد کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که چرا بودجه ارائه شده بیشترین عواید را نصیب دلال ها می کند، اظهار داشت: در دو سال گذشته چندین میلیارد دلار صرف واردات نهاده های دامی شده اما تغییرات قابل توجه در کاهش قیمت گوشت قرمز، مرغ و تخم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به درخواست سه سال قبل برای اصلاح ساختار بودجه عمل نکرد

دولت به درخواست سه سال قبل برای اصلاح ساختار بودجه عمل نکرد