مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 07:202021-01-12بين الملل

به دنبال حمله به کنگره، مربی سرشناس آمریکایی مدال آزادی ترامپ را رد کرد


یکی از مربیان باسابقه فوتبال آمریکایی و دوست قدیمی رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا که برای دریافت مدال آزادی ریاست جمهوری به کاخ سفید دعوت شده بود، - به دنبال حمله به کنگره، مربی سرشناس آمریکایی "مدال آزادی" ترامپ را رد کرد یکی از مربیان باسابقه فوتبال آمریکایی و دوست قدیمی رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا که برای دریافت مدال آزادی ریاست جمهوری به کاخ سفید دعوت شده بود، اعلام کرد، در پی حمله مرگبار روز چهارشنبه به کنگره که منجر به کشته شدن پنج تن شد، این مدال را رد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ویلیام استفن بلیچیک ، مربی باسابقه فوتبال آمریکایی که به عنوان سر مربی تیم نیوانگلند پاتریوتس خدمت می کند، برای دریافت مدال آزادی ریاست جمهوری به کاخ سفید دعوت شد.

با این حال، این دوست قدیمی دونالد ترامپ، رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد، در پی حمله مرگبار روز چهارشنبه به کنگره که منجر به کشته شدن پنج تن از جمله یک افسر پلیس شد، این مدال را رد می کند.

بالاترین نشان افتخاری که یک آمریکایی می تواند از دولت خود دریافت کند، مدال آزادی ریاست جمهوری است که توسط رییس جمهور آمریکا به افرادی اعطا می شود که کمک بسیار شایسته ای به امنیت یا منافع ملی آمریکا، صلح جهانی، کارهای فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال حمله به کنگره، مربی سرشناس آمریکایی مدال آزادی ترامپ را رد کرد

به دنبال حمله به کنگره، مربی سرشناس آمریکایی مدال آزادی ترامپ را رد کرد