مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 07:202021-01-12اقتصادي

بهره برداری از طرح آبرسانی به 2 روستای همدان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افتتاح دو طرح آبرسانی به روستاهای ورکانه از توابع شهرستان همدان و روستای یارمجه از توابع شهرستان رزن در قالب پویش «هر هفته_الف_ب_ایران» خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افتتاح دو طرح آبرسانی به روستاهای ورکانه از توابع شهرستان همدان و روستای یارمجه از توابع شهرستان رزن در قالب پویش هر هفته_الف_ب_ایران خبر داد.

سیدهادی حسینی بیدار با اشاره به بهره برداری از برخی طرح های آبرسانی روستایی در چهار استان همدان، کردستان، زنجان و البرز مطرح کرد: برنامه افتتاحیه ظهر امروز به صورت ویدئوکنفرانس در 100 روستای زیرمجموعه چهار استان مذکور عملیاتی خواهد شد که ضمن آن بیش از 62 هزار نفر از جمعیت روستایی استان های مذکور از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این میان آبرسانی به دو روستای ورکانه و یارمجه نیز با جمعیت 1432 نفر در قالب طرح مذکور عملیاتی می شود، افزود: در مجموع امروز در قالب برنامه یاد شده، آبرسانی به 75 روستا در استان کردستان، 15 روستا در استان زنجان، هشت روستا در استان البرز و دو روستا در استان همدان با سرمایه گذاری 111 میلیارد تومان امکان پذیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح آبرسانی به 2 روستای همدان

بهره برداری از طرح آبرسانی به 2 روستای همدان