مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 07:302021-01-12اقتصادي

30 میلیارد تومان برای توسعه فاضلاب تأمین شده است


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: 30 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه فاضلاب مناطق مختلف شهر اردبیل تأمین شده تا اجرای این پروژه سرعت بگیرد.

- صدیف بدری 23 دی ماه در جریان بررسی مشکلات محله بهارآباد و آقاباقر در اردبیل اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با جذب اعتبارات ملی به توسعه عمران و آبادانی شهر اردبیل کمک کنند.

وی تصریح کرد: در بودجه سال آینده سعی بر این است تا منابع خوبی برای طرح های توسعه ای و زیربنایی در شهر اردبیل در نظر گرفته شود که قطعا شهرداری اردبیل نیز در بودجه سالانه خود به این موضوع توجهی جدی خواهد داشت.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل یکی از دغدغه های اصلی اهالی اردبیل را توسعه و تقویت زیرساخت های فاضلاب و واگذاری انشعابات آن اعلام کرد و گفت: در این زمینه 30 میلیارد تومان اعتبار به صورت ملی تأمین شده تا در مناطق مختلف شهر اجرای این طرح سرعت بیشتری بگیرد.

بدری به احداث چهار تقاطع غیرهمسطح به همت قرارگاه خاتم الانبیا در شهر اردبیل اشاره کرد و افزود: یکی از این تقاطع های غیرهمسطح در سه راه آقاباقر احداث خواهد شد تا از بار ترافیکی این منطقه کاسته شده و امنیت تردد شهروندان برقرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 میلیارد تومان برای توسعه فاضلاب تأمین شده است

30 میلیارد تومان برای توسعه فاضلاب تأمین شده است