مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 07:552021-01-12فناوري

چرا پیام رسان های بومی همه گیر نیستند؟


عضو هیات مدیره اتحادیه کسب وکارهای مجازی معتقد است شاید در دنیا کاربران بتوانند به هر پیام رسانی که می خواهند مهاجرت کنند، اما این کار در ایران با توجه به فیلترینگ تلگرام و حتی با وجود پیام رسان های بومی که چندان بین مردم همه گیر نیستند، - عضو هیات مدیره اتحادیه کسب وکارهای مجازی معتقد است شاید در دنیا کاربران بتوانند به هر پیام رسانی که می خواهند مهاجرت کنند، اما این کار در ایران با توجه به فیلترینگ تلگرام و حتی با وجود پیام رسان های بومی که چندان بین مردم همه گیر نیستند، برای ما هنوز مقداری سخت است.

رضا الفت نسب در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نقض حریم خصوصی در موضوع اشتراک گذاری داده های واتس اپ با فیس بوک بیان کرد: به نظر می رسد این موضوعات در دنیا مهم است و خیلی راحت هم به آن می پردازند، زیرا حریم خصوصی به شدت در جوامع مختلف مورد احترام است.

البته اینکه کسب وکارها و حاکمیت ها و دولت ها چقدر آن عمل می کنند موضوع دیگری است و نمی توان گفت که کسب وکارها در عمل چه اندازه در این زمینه موفق بودند.

کما اینکه در سال های گذشته در انتخاب ترامپ و موارد دیگر، از این دیتاها سوءاستفاده شده و نشت پیدا کرده است.

وی با تاکید بر حکمرانی پلتفرم ها بیان کرد: در روزهای گذشته دیدیم که یک پلتفرم چطور می تواند اکانت یک رییس جمهور را ببندد، جا دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پیام رسان های بومی همه گیر نیستند؟

چرا پیام رسان های بومی همه گیر نیستند؟