مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 07:552021-01-12اقتصادي

پایان نامه محقق دانشگاه امیرکبیر در جایزه دکتر حسابی برتر شد


محقق دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه امیرکبیر در پایان نامه خود مدلی برای برنامه ریزی فروش پوشاک و منبع یابی جهانی پارچه ارائه کرد که به عنوان پایان نامه برتر در جایزه دکتر حسابی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، فاطمه درویشی فارغ التحصیل دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح ارائه مدل برنامه ریزی توزیع (فروش) پوشاک و خریدهای جهانی پارچه گفت: فرآیند خرید و تخصیص سفارش به عرضه کنندگان در کنار سایر تصمیمات لجستیکی، منجر به یکپارچگی تصمیمات کانال عرضه فیزیکی می شود.

الگوی تصمیم گیری در صنعت نساجی، در شرایط عدم قطعیت همراه با مخاطراتِ تلاطم نرخ ارز برای دریافت کالاها در طرح در قالب سه مدل کارامد مورد تحلیل قرار گرفت.

این پژوهشگر با اشاره به اهداف اجرای پروژه گفت: این پروژه با هدف بررسی تصمیمات یکپارچه لجستیکی (شامل خرید و تخصیص سفارش پارچه) وارزیابی یکپارچگی برنامه ریزی خرید، تولید و مدیریت موجودی برای تصمیمات همزمان خرید پارچه و تولید پوشاک با وجود مراکز توزیع میانی انجام گرفته است.

درویشی افزود: نتایج ما نشان می دهد که عدم توجه به عدم قطعیت و مخاطرات موجود در خریدهای خارجی در صنعت نساجی (با وجود تغییرات نرخ ارز) هزینه های قابل توجهی را ایجاد می کند که منجر به از دست داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامه محقق دانشگاه امیرکبیر در جایزه دکتر حسابی برتر شد

پایان نامه محقق دانشگاه امیرکبیر در جایزه دکتر حسابی برتر شد