مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 08:202021-01-12سياسي

ساخت 10 خانه عالم در شهر جدید هشتگرد تا 1400


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از تحویل 10 باب مسجد ساخته شده به شورای سیاستگذاری امور مساجد این شهر خبر داد و گفت: 3 خانه عالم تا کنون ساخته شده و تا پایان سال جاری 7 خانه عالم دیگر آماده و تحویل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مسعود حق لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، در جمع خبرنگاران، گفت: در آیینی که در مسجد جامع حضرت ولیعصر (عج) با حضور امام جمعه و رییس شورای امور مساجد و ائمه جماعات مساجد این شهر برگزار شد،  10 باب مسجد که به همت سازمان عمران شهر جدید هشتگرد ساخته شده بود به شورای سساستگذاری امور مساجد تحویل شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد تصریح کرد: تمام 10 مسجد ساخته شده این شهر در اختیار شورای سیاستگذاری امور مساجد این شهر قرار گرفت تا فعالیت های فرهنگی و مذهبی بصورت یکپارچه و بر اساس سیاست های مشخص اجرا شود.

حق لطفی ادامه داد: در حال حاضر در سه مسجد خانه عالم تکمیل و تحویل شده است و  7 مسجد باقیمانده تا پایان سال آینده، نیز خانه عالم ساخته خواهد شد.

وی از بهره برداری 3 باب مرکز تجاری برای درآمد زایی پایدار مساجد خبر داد و یادآور شد: این مراکز تجاری هم درآمد مساجد را جهت نگهداری سازه و برپایی مراسم بدنبال دارد و هم به دسترسی شهروندان را به مراکز محله بالا میبرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 10 خانه عالم در شهر جدید هشتگرد تا 1400

ساخت 10 خانه عالم در شهر جدید هشتگرد تا 1400