مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 08:302021-01-12سياسي

پاسخ تند یک اصولگرای نزدیک به لاریجانی به اظهارات حمیدرضا ترقی


عزت الله یوسفیان ملا در واکنش به اظهارات روز گذشته حمیدرضا ترقی گفت: «هنوز که آقای لاریجانی برای انتخابات اعلام آمادگی نکرده است که آقایان جلو افتاده اند و به پیشواز تخریب او می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، یک چهره اصولگرای نزدیک به رییس پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز که آقای لاریجانی برای انتخابات اعلام آمادگی نکرده است که آقایان جلو افتاده اند و به پیشواز تخریب او می روند.

عزت الله یوسفیان ملا در واکنش به اظهارات روز گذشته حمیدرضا ترقی که گفته بود لاریجانی میان بعضی از اصولگرایانی که جزء ساکتین فتنه بودند یا به هر حال جزء معتدلین به حساب می آیند ممکن است طرفدارانی جدی داشته باشد ، گفت: هنوز که آقای لاریجانی برای انتخابات اعلام آمادگی نکرده است که آقایان جلو افتاده اند و به پیشواز تخریب او می روند.

وی افزود: چه سازوکار و چه تشکیلاتی در اختیار آقایان است که می توانند به یک نفر بگویند مطلوب ساکتین فتنه و سوال این است که اگر کسی این چنین بود، اصلا مقام معظم رهبری او را به عنوان مشاور خود منصوب می کرد؟ این افراد حتی احترام بزرگان کشور را هم نگه نمی دارند.

مقام معظم رهبری روز پایان مجلس دهم از شخص آقای لاریجانی قدردانی فرمودند نماینده مجلس دهم با اشاره به قدردانی رهبر انقلاب از رییس مجلس دهم، اظهار داشت: اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ تند یک اصولگرای نزدیک به لاریجانی به اظهارات حمیدرضا ترقی

پاسخ تند یک اصولگرای نزدیک به لاریجانی به اظهارات حمیدرضا ترقی