مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 08:452021-01-12سياسي

از اصلاح عوارض دکلها تا عدم تخفیف به راسته های تجاری در بافت فرسوده  


اعضای شورای اسلامی شهر تهران مواد لایحه الحاقی دوم به مصوبه بسته محرک اقتصادی در شرایط اقتصادی و کرونا را بررسی و تصویب کردند.

- کلیه مواد بسته محرک اقتصادی شهرداری در دوران کرونا تصویب شد از اصلاح عوارض دکلها تا عدم تخفیف به راسته های تجاری در بافت فرسوده   اعضای شورای اسلامی شهر تهران مواد لایحه الحاقی دوم به مصوبه بسته محرک اقتصادی در شرایط اقتصادی و کرونا را بررسی و تصویب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز ادامه بررسی لایحه الحاقی دوم مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از کرونا ویروس را روی میز بررسی قرار دادند و بند به بند به تصویب مواد پرداختند.

اعضای شورای شهر ماده 23 که در خصوص افزایش برآورد اجرایی مناقصات در شهرداری تهران از ابتدای سال 99 به منظور تسهیل ، تسریع و شفاف سازی در انعقاد قراردادهای اجرای شهرداری تهران بود را بدون ارائه پیشنهاد ، نظر موافق یا مخالف به تصویب رساندند.

اعضای شورای شهر ماده 24 این لایحه در مورد عوارض مجوز افزایش مهلت شروع و اتمام عملیات ساختمانی را نیز بدون بیان پیشنهاد، مخالفت و نظر موافق به تصویب رساندند.

ماده 25 که در خصوص چارچوب اختیارات و وظایف کمیسیون های داخلی مناطق بود روی میز بررسی اعضا قرار گرفت و در این میان بهاره آروین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اصلاح عوارض دکلها تا عدم تخفیف به راسته های تجاری در بافت فرسوده  

از اصلاح عوارض دکلها تا عدم تخفیف به راسته های تجاری در بافت فرسوده