مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 08:502021-01-12اقتصادي

20 درصد برق مصرفی ادارات باید از منابع تجدیدپذیر باشد/ احداث شهرک انرژی در قزوین


معاون مهندسی و برنامه ریزی برق استان قزوین گفت: پایان اسفندماه سال 99 آخرین فرصت برای دستگاه های دولتی برای تامین 20 درصد از برق مصرفی خود از منابع تجدیدپذیر است در غیر اینصورت 20درصد مصرف برق آن ها با تعرفه خرید تضمینی محاسبه می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مسعود خواجه وند، معاون مهندسی و برنامه ریزی برق استان قزوین با بیان این که بر اساس مصوبه هیئت وزیران در سال 95  تمامی دستگاه ها، موسسات و وزارتخانه ها حتی نهادهای عمومی غیردولتی مکلف شدند که 20 درصد از منابع مصرفی خود را از منابع تجدیدپذیر تامین کنند، اظهار داشت: بسیاری از دستگاه ها در این راستا اقدام کرده اند در حال حاضر، دستگاه هایی مثل شرکت گاز، اداره آب و فاضلاب، اداره نوسازی مدارس، شرکت شهرک های صنعتی، بانک ملی  و.

در حال بهره برداری از منابع تجدیدپذیر هستند.

وی ادامه داد: مشکلات در زمینه تغییر در نرخ ارز و هم چنین عدم تامین به موقع پنل های باکیفیت، منجر به تاخیر در این امر شده است که البته این مسائل به منزله عدم اجرای مصوبات نیست.

وی افزود: بسیاری از دستگاه ها پیگیر اجرای آن هستند و پایان اسفندماه سال 99 آخرین فرصت برای دستگاه های دولتی برای اقدام در این زمینه است در غیر اینصورت 20درصد مصرف برق آن ها با تعرفه خرید تضمینی محاسبه می شود که متضرر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد برق مصرفی ادارات باید از منابع تجدیدپذیر باشد/ احداث شهرک انرژی در قزوین

20 درصد برق مصرفی ادارات باید از منابع تجدیدپذیر باشد/ احداث شهرک انرژی در قزوین