مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 08:552021-01-12پزشكي

اهدای پلاسما 100 بیمار بهبود یافته کرونایی در استان ایلام


مدیرکل انتقال خون استان ایلام گفت: در پویش شکرانه سلامت ویژه بیماران کرونایی بهبود یافته به منظور اهدای پلاسما برای مشارکت در درمان بیماران کرونایی 100 نفر موفق به اهدای پلاسما شدند.

- مهدی اکبری دهبالایی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بر اساس آمارها 100 نفر در پویش شکرانه سلامت جهت مشارکت در درمان بیماران کرونا یی مراجعه کردند و موفق به اهدای پلاسما شدند.

وی با اشاره به میزان ذخایر خونی در سطح استان گفت: نیاز به فرآورده های خونی یک نیاز همیشگی است، مشارکت مردم استان در اهدای خون  رضایت بخش بوده و در طی 9 ماه گذشته  9565 واحد خون در استان اهدا شده است.

مدیرکل انتقال خون استان ایلام تصریح کرد: پویش شکرانه سلامت ویژه بیماران کرونایی بهبود یافته به منظور اهدای پلاسما همچنان ادامه داشته و شهروندان می توانند جهت شرکت در این پویش اقدام کنند.

وی با بیان اینکه به همت اهداکنندگان تاکنون نیاز مراکز درمانی در زمینه فرآورده های خونی تأمین شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در زمینه ذخایر خونی مشکل وجود نداشته اما با توجه به اینکه اهدای خون یک نیاز همیشگی است، از مردم استان درخواست داریم در این امر بشر دوستانه شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای پلاسما 100 بیمار بهبود یافته کرونایی در استان ایلام

اهدای پلاسما 100 بیمار بهبود یافته کرونایی در استان ایلام