مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 08:552021-01-12اقتصادي

کمبود کالای اساسی نداریم اما با گرانی مواجهیم


سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان گفت: کمبود کالاهای اساسی در بازار را قبول ندارم، اما در برخی کالاهای اساسی با گرانی مواجه هستیم.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان گفت: کمبود کالاهای اساسی در بازار را قبول ندارم، اما در برخی کالاهای اساسی با گرانی مواجه هستیم.

اسماعیل نادری در گفت وگو با ایسنا، درباره کمبود و نوسانات شدید قیمتی برخی کالاهای اساسی در بازار، اظهار کرد: در بحث روغن از آن چالش اولیه کمبود در بازار، عبور کرده ایم، اما هنوز به فراوانی کالا نرسیده ایم که روغن به میزان کافی در تمام مغازه ها و فروشگاه ها موجود باشد.

وی با تشریح دلایل این مشکل، گفت: به دلیل فاصله ایجاد شده در ورود مواد اولیه به کارخانجات تولید روغن و خالی شدن انبارهای آن و زمان توزیع در بازار، شاهد افزایش شدید قیمت روغن شدیم.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان تاکید کرد: باید قبول کنیم که وقتی بر روی کالایی همچون روغن یارانه پرداخت می کنیم و قیمت محصول نسبت به کشورهای همجوار پایین تر است، احتمال قاچاق روغن نیز وجود دارد، در این شرایط وظیفه کارگروه تنظیم بازار کشور این بود که با واردات دانه های روغنی، تولید روغن داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود کالای اساسی نداریم اما با گرانی مواجهیم

کمبود کالای اساسی نداریم اما با گرانی مواجهیم