مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:052021-01-12اقتصادي

رباتی که از طریق واقعیت مجازی قابل کنترل است


یکی از ابداعات جذابی که در نمایشگاه CES 2021 معرفی می شود، رباتی به نام ریچی (Reachy) است که در محیط واقعیت مجازی و توسط هدست واقعیت مجازی قابل کنترل و هدایت است.

- یکی از ابداعات جذابی که در نمایشگاه CES 2021 معرفی می شود، رباتی به نام "ریچی"(Reachy) است که در محیط واقعیت مجازی و توسط هدست واقعیت مجازی قابل کنترل و هدایت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، سال گذشته در نمایشگاه CES یک استارتاپ فرانسوی به نام پولن روبوتیکس (Pollen Robotics) برای اولین بار رباتی موسوم به ریچی (Reachy) را که یک ربات انسان نما منبع باز(حداقل نیمه بالایی آن) است و قادر به انجام کارهای متنوعی از تحقیق و توسعه سنتی گرفته تا نمایش محصولات و ارائه خدمات غذایی است، معرفی کرد.

امسال ریچی به نمایشگاه CES بازگشته و حالا از هر زمان دیگری توانایی بیشتری دارد.

اکنون کاربران به جای برنامه ریزی حرکات ریچی می توانند این ربات را مستقیماً با استفاده از هدست واقعیت مجازی(VR) کنترل کنند.

هنگامی که هدست واقعیت مجازی با ریچی جفت شود، کاربر می تواند آنچه را که ربات از طریق دوربین های جلوی خود می بیند، مشاهده کند و بازوهای ربات را از طریق کنترل کننده های واقعیت مجازی کنترل کند تا مثلاً به انجام بازی با آن بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رباتی که از طریق واقعیت مجازی قابل کنترل است

رباتی که از طریق واقعیت مجازی قابل کنترل است