مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:052021-01-12بين الملل

مصر نیز حریم هوایی خود را به روی قطر گشود


پس از عربستان سعودی، امارات متحده عربی و بحرین، رییس سازمان هوایی مصر اعلام کرد که ممنوعیت ورود هواپیماهای قطری به حریم هوایی این کشور رسما برداشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اشرف نویر رییس سازمان هوایی مصر، امروز (سه شنبه) از گشایش رسمی حریم هوایی مصر به روی هواپیماهای قطری خبر داد.

پیشتر، شبکه العربیه از موافقت اولیه مصر با این اقدام خبر داد بود؛ موافقتی که قاهره آن را به پاسخ مثبت قطر به مطالبت خود مشروط کرده بود.

اشرف نویر در گفت و گو با روزنامه الاهرام در این خصوص گفت: این تصمیم به شرکت هوایی مصر، هواپیمایی قطر و دیگر شرکت های هوایی قطری اجازه از سرگیری پرواز و ارسال برنامه پرواز برای کسب موافقت را خواهد داد .

نویر در ادامه اظهارات خود اشاره کرد که بامداد امروز، سازمان هوایی مصر با درخواست مقامات قطری مبنی بر اجازه به هواپیماهای این کشور به منظور گذر از حریم هوایی مصر موافقت کرده است.

پیش از این عربستان سعودی و امارات رسما اعلام کردند که حریم هوایی، زمینی و دریایی خود را به روی قطر گشوده اند.

شامگاه روز یکشنبه هفته جاری، بخش مربوط به امور هوایی وزارت ترابری و ارتباطات بحرین اعلام کرد که منامه نیز از روز دوشنبه حریم هوایی خود را به روی قطر باز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر نیز حریم هوایی خود را به روی قطر گشود

مصر نیز حریم هوایی خود را به روی قطر گشود