مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:152021-01-12سياسي

رأی منفی شورای شهری ها به تغییر اختیارات کمیسیون های داخلی مناطق


اعضای شورای شهر تهران به تغییر اختیارات و وظایف کمیسیون های داخلی مناطق شهرداری رأی منفی دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، بررسی تغییر اختیارات  و وظایف کمیسیون های داخلی مناطق شهرداری تهران امروز در صحن شورای شهر در قالب الحاقیه دوم بسته محرک اقتصادی مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

بهاره آروین عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در روند بررسی بسته محرک و الحاقیه دوم آن در شرایط سخت اقتصادی ناشی از کرونا، اظهار داشت: بیشترین اختلافات در مورد این الحاقیه مربوط به ماده 25 است.

وی گفت: شورای شهر مصوبه ای برای قانون مند کردن کمیسیون های داخلی با عنوان چارچوب اختیارات و وظایف کمیسیون های داخلی مناطق داشته ایم و ماده 25 آن مصوبه را برای دوره ای از حیز انتفاع خارج می کند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اصولا تخلفات پرونده های ساختمانی زمانی به کمیسیون های داخلی مناطق می رسد که ساخت آنها به اتمام رسیده و اگر بخواهیم در مصوبه ساختمان هایی را که از خرداد 92 نسبت به درخواست صدور پروانه اقدام کرده اند،  جایگزین ساختمان های پایان یافته و در حال ساخت کنیم، حتی اتمام یک ساختمان به دوره ما نمی رسد تا تخلفات جزیی و خطاهایش در کمیسیون های داخلی مناطق بررسی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی منفی شورای شهری ها به تغییر اختیارات کمیسیون های داخلی مناطق

رأی منفی شورای شهری ها به تغییر اختیارات کمیسیون های داخلی مناطق