مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:252021-01-12سياسي

نمایندگان مجلس برای وصول مطالبات تامین اجتماعی از دولت بکوشند


دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه گفت: با توجه به این که بودجه سال 1400 در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های تخصصی در حال بررسی و چکش کاری است، - داود میرزایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با بیان اینکه انتظار جامعه کارگری از نمایندگان مجلس این است که نهایت  تلاش خود را جهت وصول مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت بابت متناسب سازی واقعی حقوق بازنشستگان و سایر دخل و خرج سازمان به کار گیرند، گفت: انتظار می رود نمایندگان مجلس شورای اسلامی از منابع دولتی (نه از محل مطالبات سازمان ) مبالغی را تحت عنوان همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در بودجه پیش بینی نمایند.

وی با اشاره به این که مطابق قانون و برنامه ششم، وظیفه ی همسان سازی حقوق بازنشستگان بر عهده دولت است، ادامه داد: متناسب سازی آن نیز بر عهده ی سازمان است که از محل منابع سازمانی باید صورت گیرد.

وی با اشاره به اعتراضات  بازنشستگان   خاطر نشان کرد: این مهم نشانگر آن است که حقوق دریافتی بازنشستگان کفاف زندگی آنها را نمی دهد  لذا از مجلس شورای اسلامی و دولت انتظار می رود ضمن رعایت جایگاه بازنشستگان و پیشکسوتان برای رفع آنها چاره اندیشی کنند.

میرزایی ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی  که دغدغه معیشت مردم را دارند ، گفت: نمایندگان برای افزایش حقوق ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس برای وصول مطالبات تامین اجتماعی از دولت بکوشند

نمایندگان مجلس برای وصول مطالبات تامین اجتماعی از دولت بکوشند