مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:252021-01-12اجتماعي

اعطای تسهیلات ویژه برای مالکان موتورسیکلت های توقیفی در زنجان


رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی با تسهیلات ویژه در شهرستان زنجان تا پایان بهمن ماه ادامه دارد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی با تسهیلات ویژه در شهرستان زنجان تا پایان بهمن ماه ادامه دارد.

سرهنگ محمدحسن خلجی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با تمدید اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی با تسهیلات ویژه در زنجان، اظهار کرد: اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ ها که از آبان ماه امسال آغاز شده بود، همچنان تا پایان بهمن ماه امسال ادامه دارد.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه برای ترخیص موتورسیکلت های متخلف توقیف شده در سال های گذشته، افزود: در راستای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی با تسهیلات ویژه، موتورسیکلت های توقیفی که قبل از امسال در پارکینگ ها هستند با هزینه مصوبه و تخفیف ترخیص می شوند.

این مسئول با بیان اینکه واجدان شرایط با ارائه مدارک مالکیت موتورسیکلت به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کرده و از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنند، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت استفاده از تسهیلات مذکور تا پایان بهمن ماه امسال است، بنابراین توصیه می شود ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات ویژه برای مالکان موتورسیکلت های توقیفی در زنجان

اعطای تسهیلات ویژه برای مالکان موتورسیکلت های توقیفی در زنجان