مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:252021-01-12اجتماعي

تمدید اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی با تسهیلات ویژه در زنجان


رییس اداره آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان ازتمدید اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی با تسهیلات ویژه در این استان خبر داد.

-  محمدحسن خلجی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تمدید اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ ها که از آبان ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان بهمن ماه ادامه دارد، اظهار کرد: با اجرای این طرح موتورسیکلت هایی که در پارکینگ های استان از سال های گذشته به دلیل تخلفات رانندگی، توقیف شده با ارائه تسهیلات ویژه ترخیص می شوند.

رییس اداره آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان افزود: در راستای اجرای این طرح نیز موتورسیکلت های توقیفی که قبل از سال 99 در پارکینگ ها هستند با هزینه مصوبه، تخفیف و ترخیص می شوند.

وی ادامه داد: لازم است واجدین شرایط با ارائه مدارک مالکیت موتورسیکلت به دفاتر پلیس +10 مراجعه و از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنند.

خلجی تصریح کرد: پایان بهمن ماه سال جاری آخرین مهلت استفاده از این تسهیلات است و توصیه ما به شهروندان و مالکان موتورسیکلت های توقیفی این است که هرچه سریع تر برای بهره مندی از این تسهیلات اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی با تسهیلات ویژه در زنجان

تمدید اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی با تسهیلات ویژه در زنجان