مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:352021-01-12سياسي

اجرای متوازن برنامه های فرهنگی و عمرانی در سطح شهر


فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی، عملیاتی پیرامون موضوع شهدای استان در تمام نقاط سطح شهر باید بطور یکسان و متوازن مورد توجه قرار گیرد و صرفا متمرکز و محدود در یک ناحیه نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه کمیته یادمان ها و گنجینه های کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار زنجان، فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگان دستگاه های اجرایی استان و مدیران مجموعه مدیریت شهری، امروز در محل کارخانه کبریت سابق برگزار شد.

در ادامه جلسه فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در سخنانی با اشاره به اینکه حفظ اقتدار و قدرت نظام به برکت خون شهدای گرامی است، گفت: امروز حفظ آثار و خاطرات شهدا همچنین ثبت و انتقال مفاهیم آن به نسل های آینده، کاری انقلابی و ارزشمند به شمار می رود.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی، عملیاتی پیرامون موضوع شهدای استان در تمام نقاط سطح شهر باید بطور یکسان و متوازن مورد توجه قرار گیرد و صرفا متمرکز و محدود در یک ناحیه نبود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان به استفاده از مفاهیم قابل درک برای عموم مردم جامعه برای اجرای طرح های شهدا در سطح شهر تاکید کرد و افزود: امسال هر استان در یک ایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای متوازن برنامه های فرهنگی و عمرانی در سطح شهر

اجرای متوازن برنامه های فرهنگی و عمرانی در سطح شهر