مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:352021-01-12سياسي

موفقیت طرح «شهید سلیمانی» در کنگاور/ ثبت 10 روز پیاپی بدون فوتی کرونایی در شهرستان


با اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای مدیریت اپیدمی بیماری کووید 19، در حال حاضر تعداد بسترها به 6 نفر رسیده و بیش از 10 روز هم است که از بیماران کرونایی فوتی نداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرزاد الماسی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان کنگاور، اظهار داشت: در پیک سوم کرونا که طی آذرماه با آن روبه رو بودیم، تعداد بستری ها در بیمارستان شهرستان به 64 نفر رسید و به طور متوسط فوتی های روزانه حداقل یک نفر داشتیم.

بود.

وی ادامه داد: پس از ابلاغ طرح مدیریت اپیدمی بیماری کووید 19 به شیوه محله محور و خانواده محور به نام طرح سردار شهید سلیمانی کمیته های چهارگانه ما تشکیل شد که در قالب 79 تیم شروع به فعالیت کردند.

فرماندار کنگاور تصریح کرد: پس از فعالیت کمیته ها، اعمال محدودیت ها و همچنین کمک و همراهی مردم خوب و فهیم شهرستان شاهد کنترل بیماری بودیم که در حال حاضر تعداد بسترها به 6 نفر رسیده و بیش از 10 روز هم است که از بیماران کرونایی فوتی نداشته ایم.

الماسی اضافه کرد: این کاهش آمارها گواه رعایت پروتکل ها است که از شهروندان می خواهیم همانگونه که در پیک سوم بیماری با ما همراهی و همکار خوبی داشتند این همراهی را ادامه دهند تا شاهد پیک چهارم و موج بعدی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت طرح «شهید سلیمانی» در کنگاور/ ثبت 10 روز پیاپی بدون فوتی کرونایی در شهرستان

موفقیت طرح «شهید سلیمانی» در کنگاور/ ثبت 10 روز پیاپی بدون فوتی کرونایی در شهرستان