مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:452021-01-12بين الملل

سفیر سابق آمریکا در یمن، تروریستی خواندن انصارالله را اشتباه بزرگ دانست


سفیر سابق آمریکا در یمن درج نام جنبش مقاومت انصارالله یمن در فهرست تروریسم را اشتباه بزرگ دانست و گفت که این امر بیشتر به ضرر آمریکا تمام خواهد شد تا انصارالله.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جرالد ورستاین سفیر پیشین آمریکا در یمن نیز به درج نام جنبش انصارالله در فهرست سازمان های تروریستی واکنش نشان داد و این اقدام را اشتباه بزرگ توصیف کرد.

وی در گفت وگو با  شبکه و دولتش قرار دارد که باید به آن بپردازد و ذهن، زمان و توجه آن را به خود مشغول خواهد ساخت و این دولت را به سوی امور بسیار مهم تر بر اساس اولویت بندی سوق خواهد داد.

دوشنبه پیش  مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا از تصمیم خود برای اطلاع رسانی به کنگره این کشور مبنی بر تروریستی اعلام کردن جنبش مقاومت انصارلله یمن خبر داد و گفت:   قصد دارم سه رهبر انصارالله، عبدالملک الحوثی، عبدالخالق بدرالدین الحوثی و عبدالله یحیی الحکیم را به عنوان تروریست های جهانی اعلام کنم .

 این اعلام مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا علیه انصارالله یمن در حالی بود که ائتلاف سعودی-اماراتی نزدیک به شش سال زیرساخت های یمن را زیر بمباران و موشک باران خود گرفته، با محاصره همه جانبه، گرسنگی و کمبود منابع درمانی به مردم یمن تحمیل کرده است و به کشتار زنان و کودکان این کشور ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر سابق آمریکا در یمن، تروریستی خواندن انصارالله را اشتباه بزرگ دانست

سفیر سابق آمریکا در یمن، تروریستی خواندن انصارالله را اشتباه بزرگ دانست