مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 10:052021-01-12سياسي

بانک اطلاعاتی زبان و ادبیات فارسی بزودی رونمایی می شود


معاون گسترش زبان فارسی و ایران شناسی در خارج از کشور وزارت علوم گفت: بانک اطلاعاتی زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی که در آینده نزدیک رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، جلسه شورای علمی و برنامه ریزی گسترش زبان فارسی و ایران شناسی در خارج از کشور با حضور حسین سالارآملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی و بین المللی و بهادر باقری معاون گسترش زبان فارسی و ایران شناسی در خارج از کشور و حضور برخط اعضای این شورا (استادان شورای علمی و نمایندگان وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات و بنیاد سعدی) در محل این وزارت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سالار آملی یاد و خاطره زنده یاد دکتر زهرا استادزاده رییس گروه گسترش زبان فارسی و ایران شناسی در خارج از کشور را گرامی داشتند و از خداوند متعال برای ایشان غفران و رحمت آرزو نمودند.

وی همچنین ضمن قدردانی از حضور اعضای شورای علمی و برنامه ریزی به واسطه مشارکت و همکاری صمیمانه با مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم با برشمردن اهمیت و جایگاه زبان فارسی و فرهنگ غنی ایرانی در جهان، اشاره ای به برنامه های آینده این مرکز و به ویژه معاونت گسترش زبان فارسی و ایران شناسی در شرایط بیماری کرونا داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعاتی زبان و ادبیات فارسی بزودی رونمایی می شود

بانک اطلاعاتی زبان و ادبیات فارسی بزودی رونمایی می شود