مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 10:102021-01-12بين الملل

بحرین از اسراییل فناوری آب شیرین کن می خرد


این اولین معامله در میان مجموعه ای از طرحهایی می باشد که قرار است تل اویو آنها را با منامه و ابوظبی امضا و اجرا کند.

- بحرین با شرکت آب اسراییل موسوم به میکوروت قراردادی امضا کرده که بر اساس آن، این شرکت فناوری مربوط صنعت شیرین کردن آب های شور را در اختیار منامه قرار خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه رسانه های اسراییلی، قرار است توافقنامه نهایی با اداره آب و برق این کشور ظرف چند روز آینده در منامه به تصویب دو طرف برسد.

روزنامه اسراییلی اسراییل هیوم که برای اولین بار این خبر را منتشر کرد، به ارزش این قرارداد اشاره نکرده، اما ارزش آن را میلیون ها دلار تخمین زده است.

این روزنامه به نقل از مسئولان شرکت میکوروت افزود: این اولین معامله در میان مجموعه ای از طرحهایی می باشد که قرار است تل اویو آنها را با منامه و ابوظبی امضا و اجرا کند.

إیلی کوهین مدیرکل شرکت میکوروت اخیرا از امارات به منظور انجام گفت وگو با مسئولان دولتی در دوبی در ارتباط با فناوری های مربوط به آب آشامیدنی دیدن به عمل آورد.

مراسم امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان تل آویو با منامه از یک طرف و پیمان صلح اسراییل با امارات روز سه شنبه 15 سپتامبر (25 شهریور) در کاخ سفید و در حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به صورت رسمی امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرین از اسراییل فناوری آب شیرین کن می خرد

بحرین از اسراییل فناوری آب شیرین کن می خرد