مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 10:452021-01-12سياسي

1150 واحدمسکونی برای افرادتحت پوشش کمیته امداداصفهان ساخته می شود


قرارداد همکاری سپاه صاحب الزمان (عج) و کمیته امداد استان اصفهان برای ساخت یک هزار و 150 واحد مسکونی برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد با عنوان «نذر حاج قاسم» امضا شد.

- اصفهان - قرارداد همکاری سپاه صاحب الزمان (عج) و کمیته امداد استان اصفهان برای ساخت یک هزار و 150 واحد مسکونی برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد با عنوان نذر حاج قاسم امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در آیین انعقاد قرار داد یک هزار و 150 واحد مسکونی با همکاری بسیج سازندگی، سپاه صاحب الزمان (عج) و کمیته امداد استان اصفهان با عنوان نذر حاج قاسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای هسته ای و … اظهار داشت: خدمت به محرومین محوریت انقلاب و شعار همیشگی حاج قاسم بود و همواره در این راه اقدامات شایسته ای انجام داد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی همواره به حفظ کرامت و منزلت خانواده های نیازمند تاکید داشتند، ابراز داشت: در این زمینه به واسطه حجم تعامل بین سپاه و کمیته امداد در استان اصفهان امروز این همکاری در بُعد ساخت و ساز ادامه یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1150 واحدمسکونی برای افرادتحت پوشش کمیته امداداصفهان ساخته می شود

1150 واحدمسکونی برای افرادتحت پوشش کمیته امداداصفهان ساخته می شود