مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 11:002021-01-12ورزشي

بدمینتون بدون حامی در آستانه قهرمانی/مسوولان قم از ورزشکاران حمایت نمی کنند


مدیر تیم بدمینتون رعد پدافند قم گفت: در حالی که تیم بدمینتون رعد پدافند قم در آستانه قهرمانی در لیگ برتر کشور است اما در تامین حداقل هزینه های خود با مشکل روبه رو بوده و حمایتی هم از سوی مسوولان استان از این تیم صورت نمی گیرد.

- علی فرجی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به آخرین وضعیت تیم بدمینتون لیگ برتری رعدپدافند قم اظهار کرد: این تیم سال گذشته در پی کسب جایگاه دوم در لیگ یک بدمینتون کشور به لیگ برتر صعود کرد و در لیگ برتر هم با قدرت از همان ابتدا با تکیه بر بازیکنان بومی و ملی پوش خود برای قهرمانی جنگید.

وی اضافه کرد: در حال حاضر رعدپدافند در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر بدمینتون کشور است و درحالی پنج شنبه این هفته به مصاف صنایع اردکان می رود که اگر پیروز میدان باشد قهرمان لیگ برتر بدمینتون خواهد بود.

مدیر تیم بدمینتون رعدپدافند قم ضمن گلایه از عدم حمایت مدیران استان از این تیم بومی و مستعد تصریح کرد: در حالی تیم های دیگر در لیگ برتر بدمینتون حاضر شده اند که نهادها و ارگان های مختلف استان های مختلف حامی مالی و معنوی آنها بوده اند اما در قم ما حتی به سختی هزینه حضور بازیکنان در شهرهای مختلف آن هم با قطار را تامین می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدمینتون بدون حامی در آستانه قهرمانی/مسوولان قم از ورزشکاران حمایت نمی کنند

بدمینتون بدون حامی در آستانه قهرمانی/مسوولان قم از ورزشکاران حمایت نمی کنند