مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 11:052021-01-12اقتصادي

عرضه اولیه 13 هزار میلیارد ریال اوراق سلف برقی


مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی گفت: این شرکت برای تامین مالی طرح های توسعه ای خود درنظر دارد در دو مرحله نسبت به انتشار و عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد برق به ارزش 13 هزار و 579 میلیارد ریال دربازار مشتقه بورس انرژی ایران اقدام نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، شرکت یاد شده در استفاده از روش های تامین مالی، به استناد تبصره 5 قانون بودجه سال 1399 به عنوان نخستین شرکت محسوب می شود که نسبت به انتشار اوراق مالی اسلامی از نوع سلف موازی استاندارد برق مبادرت می ورزد.

محسن طرزطلب افرود: این عرضه اولیه نخستین تامین مالی صنعت برق در بخش دولتی است که در نماد معاملاتی سحرا و در دو مرحله انجام می شود.

وی ضمن اعلام آغاز مرحله نخست عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد برق بخش دولتی در روز جاری، گفت: شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی برای تامین مالی طرح های توسعه ای خود نسبت به عرضه اوراق اقدام می کند و درگام نخست 6 هزار و 579 میلیارد ریال از این اوراق امروز (23 دیماه) با موفقیت انجام شد.

طرزطلب با اشاره به جزییات این تامین مالی افزود: امروز دو میلیون و 420 هزار و 743 قرارداد سلف موازی استاندارد برق توسط شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی به ارزش 6 هزار و 579 میلیارد ریال در نماد سحرا 021 به روش حراج ناپیوسته در حالی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه اولیه 13 هزار میلیارد ریال اوراق سلف برقی

عرضه اولیه 13 هزار میلیارد ریال اوراق سلف برقی