مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 11:052021-01-12سياسي

تشدید مقابله با قاچاق/دستگاه های اجرایی با پلیس گمرک همکاری کنند


جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از تشدید مقابله با قاچاق خبر داد و گفت: دستگاه های اجرایی مستقر در مرزها باید با پلیس گمرک همکاری لازم را داشته باشند.

- سردار قاسم رضایی در جریان سفر به آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی پلیس گمرک در کشور، افزود: متأسفانه برخی دستگاه های اجرایی همکاری لازم را با نیروی انتظامی ندارند اگر این عدم همراهی و همکاری تداوم یابد مجبور به گزارش سایت قطره و به نقل ازکم کاری این دستگاه های اجرایی به دستگاه قضا هستیم.

وی با بیان اینکه با راه اندازی پلیس گمرک اکنون دست افرادی که از طریق استفاده از منافذ گمرکی اقدام به قاچاق می کردند، کوتاه شده است، اظهار کرد: راه اندازی پلیس گمرک اولین گام مؤثر در زمینه مبارزه با قاچاق است و امیدواریم در دیگر مناطق نیز پلیس گمرک مستقر شود.

سردار رضایی با اشاره به عدم همراهی دستگاه های اجرایی با پلیس گمرک در کشور، تاکید کرد: امیدواریم مجبور به ورود دستگاه قضا برای برخورد با این دستگاه های اجرایی نشویم و بتوانیم با تشدید مقابله با قاچاق از منابع ملی به خوبی حفاظت و صیانت کنیم.

وی با بیان اینکه ما باید با همراهی این دستگاه های اجرایی به سازو کارهای قاچاق تسلط پیدا کنیم، عنوان کرد: مبارزه با قاچاق از جمله مواردی است که با تکیه بر منویات مقام معظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید مقابله با قاچاق/دستگاه های اجرایی با پلیس گمرک همکاری کنند

تشدید مقابله با قاچاق/دستگاه های اجرایی با پلیس گمرک همکاری کنند