مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 11:552021-01-12اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه در منطقه ویژه لامرد


طی مراسمی، عملیات اجرایی 4 پروژه سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان لامرد در جنوب استان فارس، آغاز شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی، عملیات اجرایی 4 پروژه سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان لامرد در جنوب استان فارس، آغاز شد.

سه شنبه 23 دی طی مراسمی، عملیات اجرایی 4 پروژه سرمایه گذاری شامل 2 واحد تولیدی صنایع پایین دستی آلومینیوم، یک جایگاه سوخت و یک مزرعه استحصال ارز دیجیتال در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان لامرد، در جنوب استان فارس، آغاز شد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در حاشیه این مراسم گفت: این پروژه ها با مشارکت سرمایه ‎گذاران بخش خصوصی و پس از طی مراحل قانونی شامل ارائه طرح توجیهی، انعقاد قرارداد زمین و .

آغاز شده است.

فریدون فدایی دولت گفت: جایگاه عرضه سوخت، در راستای تجمیع و تکمیل سبد خدمات در منطقه ویژه اقتصادی لامرد برای اطمینان خاطر بیشتر سرمایه گذاران و به عنوان یکی از زیرساخت های مورد نیاز، در جوار پایانه حمل و نقل با مشارکت 80 میلیارد ریالی بخش خصوصی و در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع، اجرا می شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد اضافه کرد: اجرایی شدن احداث 2 کارخانه در بخش پایین دست آلومینیوم، نیز امروز آغاز شد که در یکی از این صنایع محصولاتی نظیر ورق، پلیت و کویل آلومینیومی به میزان حدود 25


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه در منطقه ویژه لامرد

آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه در منطقه ویژه لامرد