مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 12:252021-01-12اقتصادي

خواستار تخصیص آب به کهگیلویه و بویراحمد در حوزه آبریز کارون بزرگ هستیم


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص آب در حوزه آبریز کارون بزرگ شد و گفت: سهم ابلاغ شده از طرف وزارت نیرو برای کل استان 236 میلیون متر مکعب بوده که جوابگوی نیازهای شرب، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص آب در حوزه آبریز کارون بزرگ شد و گفت: سهم ابلاغ شده از طرف وزارت نیرو برای کل استان 236 میلیون متر مکعب بوده که جوابگوی نیازهای شرب، صنعت و کشاورزی نیست.

مهدی روشنفکر روز سه شنبه 23 دی ماه در نشست با برخی مسئولان کشوری حداقل نیاز آبی مردم استان از این حوضه را 810 میلیون متر مکعب با احتساب نیازهای زیست محیطی و پایداری جریان رودخانه دانست و افزود: تکمیل عملیات اجرایی باقیمانده سد تنگ سرخ و تامین اعتبار مورد نیاز به میزان 450 میلیارد تومان ضروری است.

وی تصریج کرد: انتظار می رود مسئولان و متولیان امر نسبت به تامین اعتبار 500 میلیارد تومان برای سامانه انتقال و تصفیه خانه شهر یاسوج چاره اندیشی کنند تا مردم این دیار از دولت در ماه های پایانی یک خاطره خوش به یادگار داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خواستار همکاری، همراهی و اقدام وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواستار تخصیص آب به کهگیلویه و بویراحمد در حوزه آبریز کارون بزرگ هستیم

خواستار تخصیص آب به کهگیلویه و بویراحمد در حوزه آبریز کارون بزرگ هستیم