مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 13:152021-01-12سياسي

لزوم پویایی شورای اطلاع رسانی کرمان متناسب با مسائل روز


مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان پویایی شورای اطلاع رسانی استان را متناسب با مباحث روز استان مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از مباحثی که شورای روابط عمومی استان باید به آن ورود می کرد در بحث با هلیل رود بود که انتشار ناقص برخی مطالب موجب سوء تفاهم هایی شد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان پویایی شورای اطلاع رسانی استان را متناسب با مباحث روز استان مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از مباحثی که شورای روابط عمومی استان باید به آن ورود می کرد در بحث با هلیل رود بود که انتشار ناقص برخی مطالب موجب سوء تفاهم هایی شد.

عباس تقی زاده امروز 23 دی ماه در جلسه شورای اطلاع رسانی و کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای استان کرمان اظهار کرد: محتوای کارشناسی و علمی علاوه بر اطلاع رسانی مورد نیاز مردم است و رسانه ها در این زمینه با مشارکت پزشکان و دیگر متخصصان موفق به تولید و انتشار محتواهایی شدند که ثمره آن توسعه فرهنگ سلامت بود.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در ارتقای مشارکت سیاسی و حضور مردم در انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری 1400 بیان کرد: تمهیدات لازم برای مشارکت مردمی با توجه به بیماری کرونا ویروس اندیشیده و فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پویایی شورای اطلاع رسانی کرمان متناسب با مسائل روز

لزوم پویایی شورای اطلاع رسانی کرمان متناسب با مسائل روز