مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 14:002021-01-12سياسي

رسوخ انگاره های غلط درباره افزایش جمعیت در اذهان عمومی


مدیر حوزه های علمیه با اشاره به رسوخ انگاره های غلط درباره افزایش جمعیت در اذهان عمومی گفت: بازشناسی زیرساخت های فکری موثر جامعه در رسیدن به بحران جمعیت از ضروری ترین کارهای پژوهشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله اعرافی ظهر سه شنبه در دیدار با اعضای کارگروه جمعیت معاونت تبلیغ حوزه های علمیه ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گفت: اظهار نگرانی نسبت به سلامت جمعیت که با پوشش های علمی و در قالب غربالگری مطرح می شود، از جمله مسائلی است که از آن با اظهار نگرانی یاد می شود و همین موضوع بر بحث کاهش جمعیت دامن زده و بحران شدید و فاجعه بزرگی را در این حوزه ایجاد کرده است.

وی افزود: تربیت و کیفیت بخشی به جمعیت و نگرانی هایی که در حوزه معیشت و اقتصاد در سطح جهانی و کشوری مطرح می گردد، از توجیهات مقابله با افزایش جمعیت است و حتی نگرانی های مدیریتی، سیاسی و اجتماعی نیز به مقوله کاهش جمعیت دامن زده و امروز دشمن این مسائل را با تولید مقالات گوناگون به شکل تئوری و نظام مند دنبال می کند.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اینکه این انگاره ها با اقدامات و تلاش های جامعه شناسانه ای در اذهان عموم رسوخ و تثبیت شده است، بیان کرد: یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام شود، بازشناسی زیرساخت های فکری جامعه است که سبب تهدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوخ انگاره های غلط درباره افزایش جمعیت در اذهان عمومی

رسوخ انگاره های غلط درباره افزایش جمعیت در اذهان عمومی