مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 14:202021-01-12اقتصادي

نبود گاز سبب خروج نیروگاه ری از مدار شد/زمان ورود مشخص نیست


مدیر عامل نیروگاه ری نبود گاز را عامل خروج نیروگاه ری از مدار دانست و گفت: مشخص نیست، این نیروگاه چه زمانی به مدار وارد شود.

- حمید بادرستانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تأیید خروج نیروگاه ری از مدار دلیل آن را نبود گاز دانست و افزود: ما آماده تولید برق هستیم و هر زمان شرکت گاز به ما گاز برساند، وارد مدار تولید می شویم، اما مشخص نیست، این زمان کی باشد.

وی با بیان این که نیروگاه ری در مهرماه سال جاری بیش از 227 میلیون کیلووات ساعت انرژی تولید کرده است، افزود: از این میزان تولید حدود 226 میلیون کیلووات ساعت به صورت خالص در اختیار شبکه سراسری برق قرار گرفته است.

بادرستانی با بیان این که نیروگاه ری از نوع نیروگاه های گازی است، گفت: تولید برق این نیروگاه در هفت ماه نخست سال جاری بیش از 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش، خروج برخی نیروگاه ها از مدار سبب قطعی برق گسترده در استان تهران شده است.

گفته می شود، نیروگاه های طرشت و ری از جمله نیروگاه هایی هستند، که وظیفه تأمین برق در استان تهران را برعهده داشته و اکنون از مدار خارج شدند.

نیروگاه ری در حال حاضر با دارا بودن 21 واحد گازی مولد برق با ظرفیت های متنوع و مجموع توان نامی تولید 754 مگاوات در جنوب شهر تهران واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود گاز سبب خروج نیروگاه ری از مدار شد/زمان ورود مشخص نیست

نبود گاز سبب خروج نیروگاه ری از مدار شد/زمان ورود مشخص نیست