مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 15:002021-01-12اقتصادي

سطح مبادلات تجاری ایران و عراق به 20 میلیارد دلار می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیستمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و فاضلاب ایران صبح امروز با حضور رضا اردکانیان، - بیستمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و فاضلاب ایران صبح امروز با حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو و علاء احمد الجبوری، وزیر تجارت عراق در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیستمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و فاضلاب ایران صبح امروز با حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو و علاء احمد الجبوری، وزیر تجارت عراق در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

نمایشگاه های بین المللی صنعت برق و آب و فاضلاب ایران که دارای مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا است از 23 تا 26 دی ماه جاری در 10 سالن نمایشگاهی در فضایی بالغ بر سه هزار متر مربع برگزار می شود.

* حضور وزیر نیرو و هیئت عراقی در افتتاح نمایشگاه وزارت نیرو لازم به تاکید است، صبح امروز مورخ 23 دی ماه سال جاری، وزیر نیرو همراه با معاونان و مدیران ارشد صنعت برق و آب و فاضلاب کشور و تعدادی از میهمانان خارجی این نمایشگاه را افتتاح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح مبادلات تجاری ایران و عراق به 20 میلیارد دلار می رسد

سطح مبادلات تجاری ایران و عراق به 20 میلیارد دلار می رسد