مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 15:352021-01-12حوادث

عامل انتشار تصاویر شکار در فضای مجازی در میاندوآب دستگیر شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان میاندوآب گفت: فرد متخلفی که تصاویر متعددی از شکار و صید غیرمجاز خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود در میاندوآب شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا بقالی در این خصوص اظهار کرد: در پی انتشار مکرر تصاویری از شکار و صید این فرد متخلف در فضای مجازی که موجب خدشه دار شدن افکار عمومی و دوستداران طبیعت و حیات وحش این شهرستان شده بود، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست موفق به شناسایی فرد متخلف شدند.

دستگیری شکارچی متخلف در میاندوآب وی افزود: با پیگیری و کشف ابعاد این تخلف، ضمن اخذ مجوز بازرسی از منزل این فرد از سوی مقام ذیصلاح قضایی، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست با همکاری مأموران انتظامی موفق به کشف 6 قطعه کبک، چهار قطعه باقرقره و حدود هشت کیلوگرم گوشت شکار پرنده شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب گفت: همچنین تعدادی آلات و ادوات صید و شکار شامل 2 رشته تور ماهیگیری، 2 قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ و متعلقات نیز از منزل این متخلف باسابقه کشف شد.

بقالی گفت: شکارچی متخلف با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد و از بابت ضرر و زیان وارد آورده به محیط زیست محکوم به پرداخت بیش از 500 میلیون ریال شد که با دادخواست قضایی و پیگیری های حقوقی قابل وصول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل انتشار تصاویر شکار در فضای مجازی در میاندوآب دستگیر شد

عامل انتشار تصاویر شکار در فضای مجازی در میاندوآب دستگیر شد