مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 15:452021-01-12اجتماعي

ضرورت شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز جهت کاهش تصادفات جاده ای در استان مرکزی


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: مهم ترین اقدامات پیشگیرانه در حوزه تصادفات جاده ای، شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز است.

- ایسنا/مرکزی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: مهم ترین اقدامات پیشگیرانه در حوزه تصادفات جاده ای، شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دادگستری استان مرکزی، محسن خیرمند 23 دی ماه در حاشیه کارگروه طرح کاهش و پیشگیری از تصادفات استان اظهار کرد: متاسفانه سالانه بسیاری از هموطنان جان خود را در تصادفات جاده ای از دست می دهند، همچنین آسیب های اجتماعی ناشی از مصدومیت های شدید و معلولیت ها، فقر اقتصادی ناشی از جانباختن سرپرست خانواده و اختلالات روانشناسی برای از دست دادن فردی در تصادفات آنقدر دردناک و آسیب زاست که ضروری است همه دستگاه ها در جهت کاهش تصادفات به طور جدی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی به عنوان یک نهاد حاکمیتی همیشه درباره آسیب ها و مشکلات جامعه حساس بوده و سعی کرده در حد توان و وظیفه در مسیر کاهش آنها حرکت کند، افزود: یکی از مهم ترین اقداماتی که جهت کاهش تصادفات و سوانح رانندگی توسط دستگاه قضایی انجام گرفته تشکیل کارگروه کاهش و پیشگیری از تصادفات است، همچنین مهم ترین اقدامات پیشگیرانه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز جهت کاهش تصادفات جاده ای در استان مرکزی

ضرورت شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز جهت کاهش تصادفات جاده ای در استان مرکزی