مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 16:402021-01-12سياسي

ارسال پرونده شورای شهر کرمانشاه به هیات حل اختلاف


در صورت عدم برگزاری جلسه بعدی شورای اسلامی شهر کرمانشاه، پرونده این شورا برای تعیین تکلیف به هیئت حل اختلاف ارسال می شود.

- کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه گفت: در صورت عدم برگزاری جلسه بعدی شورای اسلامی شهر کرمانشاه، پرونده این شورا برای تعیین تکلیف به هیئت حل اختلاف ارسال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فضل الله رنجبر در جلسه عصر امروز شورای اسلامی شهر کرمانشاه که به دعوت فرمانداری در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه بر خلاف دعوت از تمامی اعضای شورا برای حضور در جلسه به دلیل غیبت چهار تن از اعضا رسمیت نیافت.

وی افزود: رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه وظیفه دارد گزارش غیبت و یا ترک جلسات را به فرمانداری ارائه کند و ما این گزارشات را به هیئت حل اختلاف ارجاع می دهیم.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه نمایندگان مردم در شورا برای خدمت رسانی به مردم باید در جلسات شورا حضور پیدا کنند، تاکید کرد: اگر جلسه بعدی شورا تشکیل نشود، پرونده را به هیأت حل اختلاف ارجاع و از آنها می خواهم کار شورا را یکسره کنند.

رنجبر با تاکید بر اینکه باید به هر تخلفی در سر جایش رسیدگی شود، تصریح کرد: قانون و آیین نامه ها در این زمینه روشن است و در صورت محرز بودن تخلف غیبت و ترک جلسه اعضا، حتماً از طریق هیئت رسیدگی به حل اختلاف شوراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال پرونده شورای شهر کرمانشاه به هیات حل اختلاف

ارسال پرونده شورای شهر کرمانشاه به هیات حل اختلاف