مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 16:552021-01-12فرهنگي

خبری از بخش شعر جشنواره «شعر و داستان انقلاب»


با پایان مرحله داوری نهایی بخش شعر جشنواره «شعر و داستان انقلاب» آثار برگزیده مشخص شدند تا در مراسم اختتامیه ای که در بهمن ماه برگزار می شود از آن ها تقدیر شود.

- با پایان مرحله داوری نهایی بخش شعر جشنواره شعر و داستان انقلاب آثار برگزیده مشخص شدند تا در مراسم اختتامیه ای که در بهمن ماه برگزار می شود از آن ها تقدیر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، علی محمد مودب، دبیر علمی بخش شعر جشنواره شعر و داستان انقلاب با اعلام اسامی داوران نهایی بخش شعر این جشنواره گفت: تلاش کردیم تا در سه بخش زیرمجموعه شعر، از شاعرانی شناخته شده و باسابقه برای داوری آثار کمک بگیریم تا برترین آثار و شاعران این دوره معرفی شوند.

در دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر و داستان انقلاب که اختتامیه آن بهمن ماه 99 برگزار خواهد شد، هشت نفر از شاعران کشور به داوری بخش نهایی آثار شعری پرداختند.

در این دوره در بخش شعر کودک و نوجوان مریم زندی و سیدحبیب نظاری، در بخش شعر سنتی، زکریا اخلاقی، تکتم حسینی و رضا شیبانی اصل و در بخش شعر نو یوسفعلی میرشکاک، علی هوشمند و میلاد عرفانپور به داوری آثار راه یافتگان نهایی پرداختند.

بنا بر ت این گزارش، در بخش شعر این جشنواره، شاعران شعرهای خود را در موضوعات عدالت و انسانیت، وحدت امت اسلامی، رفعت ملی، اخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری از بخش شعر جشنواره «شعر و داستان انقلاب»

خبری از بخش شعر جشنواره «شعر و داستان انقلاب»