مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 17:202021-01-12سياسي

وزرای کابینه کویت استعفا دادند


وزیران دولت جدید کویت که حدود یک ماه از تشکیل آن می گذرد در پی تنش میان مجلس و دولت این کشور، امروز (سه شنبه) استعفای خود را به نخست وزیر ارائه دادند.

- وزیران دولت جدید کویت که حدود یک ماه از تشکیل آن می گذرد در پی تنش میان مجلس و دولت این کشور، امروز (سه شنبه) استعفای خود را به نخست وزیر ارائه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزیران دولت جدید کویت که حدود یک ماه از تشکیل آن می گذرد در پی تنش میان مجلس و دولت این کشور، امروز (سه شنبه) استعفای خود را به نخست وزیر ارائه دادند.

استعفا نامه وزیران کابینه دولت این کشور در جلسه ای که در کاخ السیف برگزار شد توسط شیخ حمد جابر العلی الصباح به شیخ صباح خالد الحمد الصباح نخست وزیر کویت ارائه شد.

چهارشنبه هفته گذشته روزنامه الرای کویت از احتمال استعفای دولت در واکنش به طرح درخواست 37 نماینده مجلس برای استیضاح شیخ صباح الخالد نخست وزیر این کشور خبر بود.

امضاء کنندگان این طرح، استیضاح نخست وزیر را حق قانونی نمایندگان در ارتباط با نظارت بر قوه مجریه و رسیدگی به موارد قصور یا اخلال در مبانی قانونی و حقوقی دانسته اند.

استیضاح شیخ صباح سه محور را شامل می شود که عبارتند از: مخالفت آشکار با احکام قانون اساسی هنگام تشکیل کابینه با نادیده گرفتن گرایش های مجلس جدید، سلطه قوه مجریه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای کابینه کویت استعفا دادند

وزرای کابینه کویت استعفا دادند