مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 17:352021-01-12سياسي

اهمیت بازسازی مردمی عتبات عالیات در ارتقای معنوی جامعه


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: حضور و مشارکت مردم استان و کشور در امر بازسازی عتبات خودجوش بوده و این امر در ارتقای معنوی جامعه با اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز ندایی عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به تاثیر ارزش های دینی و مذهبی در رشد و بلوغ اجتماعی، حضور و مشارکت مردم استان اردبیل و کشور در امر بازسازی عتبات خودجوش بوده و این امر در ارتقای معنوی جامعه با اهمیت است.

وی افزود: تلاش برای بازسازی حرم مطهر ائمه اطهار(ع) نشانگر نهادینه بودن فرهنگ عشق و علاقه به اهل بیت(ع) در بین مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل به سابقه استان در زمینه ارادت به اهل بیت(ع) به لحاظ مادی و معنوی اشاره کرد و ادامه داد: مشارکت اهالی استان اردبیل در بازسازی عتبات عالیات نمونه ای بارز از این ادعا است.

ندایی ادامه تقویت مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: لازم است با اطلاع رسانی اقدامات انجام گرفته در عتبات عالیات توسط کمک های مردمی استان اردبیل، این فرهنگ بیش از پیش تقویت شود.

مشارکت مطلوب مردم اردبیل در بازسازی عتبات عالیات اسفندیار هوشیار، رییس ستاد عتبات و عالیات استان اردبیل نیز در این جلسه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت بازسازی مردمی عتبات عالیات در ارتقای معنوی جامعه

اهمیت بازسازی مردمی عتبات عالیات در ارتقای معنوی جامعه