مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 18:152021-01-12دانش

عرضه پوشش های نانویی ضدخش از سوی محققان کشور


یکی از شرکت های دانش بنیان علاوه بر تولید رنگ های ترافیکی با مقاومت بالا موفق به عرضه رنگ های ضدخش با دوام بالا با استفاده از فناوری نانو شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آرش منتظری، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، تولید رنگ های ساختمانی، صنعتی، خودرو، ترافیکی، انواع چسب و محصولات شیمیایی ساختمان و همچنین انواع رزین های آلکیدی، اکریلیک (حلالی، واتربیس) پلی استر (اشباع و غیراشباع) و افزودنی های مختلف را از محصولات این شرکت نام برد و گفت: رزین اکریلیک هیدروکسیل، یکی از محصولات دانش بنیان این شرکت است که از آن به عنوان پوشش استفاده می شود و برای محیط های خورنده و با شرایط سخت بسیار مناسب هستند.

وی مقاومت شیمیایی بالا، مقاومت و ماندگاری بالا و خواص مکانیکی مناسب را از مزایای این محصول دانست و اظهار کرد: رزین های پلی استر غیر اشباع هم محصول دیگر ما است.

این رزین ها در فرآیندهای مختلفی از جمله لایه گذاری دستی، پاشش رزین، ریخته گری و غیره قابل استفاده هستند.

از این محصول برای ساخت انواع قطعات کامپوزیتی از جمله لوله های FRP و GRP، ساخت قایق و شناور و همچنین تولید ماستیک، بتونه سنگی، ژل کوت، فایبرگلاس و ایرانیت کامپوزیتی استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه پوشش های نانویی ضدخش از سوی محققان کشور

عرضه پوشش های نانویی ضدخش از سوی محققان کشور