مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 18:352021-01-12اقتصادي

امضای تفاهم نامه احداث پارک اوره رزینی و ملامین در فلارد


استاندار چهارمحال و بختیاری از احداث پارک اوره رزینی و ملامین در فلارد خبر داد و گفت: حدود 20 درصد تولیدات کارخانه پتروشیمی لردگان توسط این دو واحد به مصرف می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری ظهر امروز تفاهم نامه ای به منظور احداث پارک اوره رزینی در لردگان به منظور تکمیل زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی و توسعه صنایع پایین دستی این طرح با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل سرمایه گذاری پتروشیمی ایرانیان و نماینده مردم لردگان به امضا رسید.

اقبال عباسی، در این مراسم با تاکید بر اهمیت تکمیل زنجیره تولید در صنایع، گفت: احداث پارک اوره رزینی و ملامین حدود 20 درصد تولیدات کارخانه پتروشیمی لردگان را به مصرف می رساند و این صنایع می تواند توسعه پیدا کند، همچنین این طرح ها می تواند زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی را توسعه دهد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط در خصوص احداث صنایع پایین دستی پتروشیمی در چهارمحال و بختیاری با سرمایه گذاران همکاری لازم را خواهند داشت، اضافه کرد: خوشبختانه مشکل عمده ای برای اجرای این طرح ها وجود ندارد.

عباسی نداشتن فناوری و سرمایه موردنیاز را یکی از عمده ترین دلایل خام فروشی محصولات تولیدی در چهارمحال و بختیاری عنوان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه احداث پارک اوره رزینی و ملامین در فلارد

امضای تفاهم نامه احداث پارک اوره رزینی و ملامین در فلارد