مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 19:002021-01-12اجتماعي

پرداخت صدقه و نذورات به صورت الکترونیکی در لرستان


به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بهترین راه پرداخت صدقه و نذورات پرداخت الکترونیکی است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بهترین راه پرداخت صدقه و نذورات پرداخت الکترونیکی است.

جاسم محمدی فارسانی امروز 23 دی ماه، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بهترین راه پرداخت صدقه و نذورات پرداخت الکترونیکی است و نیکوکاران می توانند از روش های الکترونیکی، صدقه و کمک های نقدی خود را به سادگی و در کمترین زمان در اختیار نیازمندان قرار دهند.

وی با بیان اینکه صدقات این استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی جمع آوری می شود، تصریح کرد: نیروهای جمع آوری صدقات با استفاده از دستگاه های پوز اقدام به جمع آوری صدقات می کنند به طوری که مشترکین می توانند با استفاده از کارت شتابی نسبت به پرداخت صدقه ماهانه متناسب با صدقات پرداختی داخل صندوق اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان به نحوه آنی پرداخت صدقه اشاره کرد و افزود: کافی است از طریق تلفن همراه عدد یک را به شماره 8877 ارسال کنند تا مبلغ انتخابی روزانه به عنوان صدقه از حساب آنان کسر شود.

محمدی فارسانی اضافه کرد: آنی پرداخت الکترونیکی از طریق سامانه (ussd) از دیگر روش های پرداخت صدقه است که این سامانه توسط سیستم های اندروید (گوشی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت صدقه و نذورات به صورت الکترونیکی در لرستان

پرداخت صدقه و نذورات به صورت الکترونیکی در لرستان