مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 20:502021-01-12ورزشي

سوهان قم در جام حذفی فوتبال ایران


تیم فوتبال سوهان محمد به نمایندگی از استان قم در مسابقات فصل 1400 – 1399 جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر به میدان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور با برنامه ریزی فدراسیون فوتبال امسال نیز همانند دوره های قبل با عنوان جام آزادسازی خرمشهر و با حضور تیم هایی از استان های مختلف کشور برگزار می شود، در حالی که تیم سوهان محمد نماینده قم در این دوره خواهد بود.

مرحله نخست این دوره از رقابت ها در حالی قرعه کشی می شود که قم در چند سال اخیر نماینده ای در مسابقات جام حذفی نداشته و امسال تیم سوهان محمد توسط هیات فوتبال قم به این رقابت ها معرفی شده است، تیمی که عنوان قهرمانی لیگ نیمه تمام سال 1398 فوتبال باشگاه های قم را در کارنامه دارد.

سال گذشته که رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های قم به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه تمام ماند، تیم سوهان محمد صدرنشین این بازی ها بود و به دلیل اینکه بازی ها ادامه پیدا نکرد، بعد از جلسه ای در هیات فوتبال قم مقرر شد این تیم به عنوان قهرمان هم در لیگ دسته سوم فوتبال کشور و هم در جام حذفی باشگاه های ایران به نمایندگی از قم به میدان برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوهان قم در جام حذفی فوتبال ایران

سوهان قم در جام حذفی فوتبال ایران