مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 01:002021-01-12بين الملل

دمشق: شورای امنیت ملزم به بازخواست کشورهای حامی تروریسم در سوریه است


معاون وزیر خارجه سوریه در نشست روز سه شنبه شورای امنیت از این نهاد خواست، ضمن بازخواست کشورهای حامی تروریسم در سوریه آنها را وادار به ترک نقض قوانین و قطعنامه های بین المللی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، معاون وزیر خارجه سوریه و نماینده دائم سوریه در سازمان ملل بر ضرورت بازخواست کشورهای حامی تروریسم در سوریه و موظف کردن آنها به دست کشیدن از نقض قوانین بین المللی و منشور ملل متحد تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه، بشار الجعفری در بیانیه ای که در نشست روز سه شنبه شورای امنیت درباره تهدید اقدامات تروریست برای صلح و امنیت بین المللی ارائه داد گفت: تصویب قطعنامه 1373 شورای امنیت در 28 سپتامبر 2001 نقطه عطفی در روند مبارزه با تروریسم و تلاش های جمعی بین المللی برای مبارزه با تروریسم از طریق اتخاذ یک سری اقدامات بود.

وی افزود: با گذشت 20 سال از تصویب قطعنامه مذکور و با تحولات بزرگی که بشریت در این مدت در سطوح مختلف شاهد آن بود، باید اعتراف کرد که تروریسم اشکال متعدد و مدرنی به خود گرفته است و ابزارهای آن و راه گسترش آن هم با گذشته فرق کرده است، به خصوص که از فناوری های نوین برای گسترش گفتمان کینه و نفرت و نفوذ در ذهن جوانان و جذب آنها به سمت نفرت، افراط گرایی، تبعیض و تکفیر دیگران استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: شورای امنیت ملزم به بازخواست کشورهای حامی تروریسم در سوریه است

دمشق: شورای امنیت ملزم به بازخواست کشورهای حامی تروریسم در سوریه است