مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 04:002021-01-13بين الملل

بشار الجعفری: شورای امنیت به مسئولیت هایش عمل نمی کند


معاون وزیر خارجه سوریه خواهان مجازات کشورهای حامی تروریسم در خاک کشورش و الزام آن ها به توقف نقض قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل شد.

- معاون وزیر خارجه سوریه خواهان مجازات کشورهای حامی تروریسم در خاک کشورش و الزام آن ها به توقف نقض قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، بشار الجعفری، معاون وزیر خارجه سوریه و نماینده سابق این کشور در سازمان ملل در بیانیه ای درباره تهدیدهای اقدامات تروریستی برای صلح و امنیت بین المللی که به رییس شورای امنیت ارائه شد، ضمن تاکید بر ضرورت مجازات حامیان تروریسم در سوریه و الزام آنها به توقف نقض قوانین بین المللی و منشور ملل تصریح کرد که شورای امنیت به مسئولیت های خود در این زمینه عمل نمی کند .

وی گفت: این مسئله تروریست ها و حامیان مالی آنها را ترغیب می کند تا در جنایات خود پافشاری کنند.

الجعفری خاطرنشان کرد که تصویب قطعنامه شماره 1373 شورای امنیت در 28 سپتامبر 2001 ، نقطه عطفی در تلاش های بین المللی برای مقابله با تروریسم بود.

وی گفت که پس از گذشت 20 سال از تصویب قطعنامه فوق الذکر و با تحولات بزرگی که بشریت در این دوره و در سطوح مختلف شاهد بوده باید گفت که تروریسم نیز انواع مختلف و مدرنی پیدا کرده و از آنچه قبلاً می شناختیم متفاوت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار الجعفری: شورای امنیت به مسئولیت هایش عمل نمی کند

بشار الجعفری: شورای امنیت به مسئولیت هایش عمل نمی کند