مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 05:052021-01-13اجتماعي

حسرت و آرزو در چشمان محصلان مدارس خشت و گلی


شاید تعدادشان زیاد نباشد، اما هنوز هم زیر آسمان برخی از استان های کشور از جمله چهارمحال و بختیاری هم چنان مدارس سنگی، کانکسی و حتی خشت و گلی نیز وجود دارد، - محصلانی که با هزاران امید و آرزو در این وضعیت نابسامان مشغول تحصیل هستند، چشم امیدشان به همت مسئولان است تا شاید این وعده ها در خصوص ایمن سازی مدارس محقق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بارها و بارها اخباری مبنی بر برچیده شدن مدارس خشت و گلی در کشور از سوی رسانه های مختلف اعلام شد، حتی مقرر شد جشن برچیده شدن مدارس خشت و گلی در کشور در سال گذشته برگزار شود، اما این امر تاکنون محقق نشده است و در بسیاری از روستاها هم چنان دانش آموزان در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

دهدلی، بادره، شترخوس، دهستان دیناران، سر قلعه، سرتنگ و .

از جمله روستاهای محروم در شهرستان اردل هستند که دانش آموزان این روستاها از امکانات اولیه در مدارس از جمله سرویس بهداشتی، امکانات زیرساختی نظیر اینترنت، گازکشی و .

محرومند.

در ایام شیوع کرونا نیز به علت فراهم نبودن زیرساخت های ارتباطی برای دسترسی این دانش آموزان به شبکه شاد، کلاس های درس به صورت حضوری برگزار شد و معلمان این مدارس به علت مشکل جاده دسترسی حدود شش ماه از سال را بیتوته دارند و برای بحث اسکان و رفت و آمد به محل زندگی خود با مشکلات متعدد روبرو هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسرت و آرزو در چشمان محصلان مدارس خشت و گلی

حسرت و آرزو در چشمان محصلان مدارس خشت و گلی