مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 05:052021-01-13اجتماعي

هشدار جدی نسبت به وقوع آتش سوزی در جنگل های گلستان


از امروز با تقویت جریانات جنوبی و وزش باد گرم و خشک شدن علوفه های مراتع و برگ های کف جنگل، احتمال وقوع آتش سوزی در سطح جنگل ها و مراتع استان گلستان افزایش می یابد.

- ایسنا/گلستان از امروز با تقویت جریانات جنوبی و وزش باد گرم و خشک شدن علوفه های مراتع و برگ های کف جنگل، احتمال وقوع آتش سوزی در سطح جنگل ها و مراتع استان گلستان افزایش می یابد.

مدیر روابط عمومی هواشناسی گلستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای هفته جاری با تقویت جریانات جنوبی شاهد افزایش دمای هوا در گلستان هستیم به طوری که میزان افزایش دما به 20 درجه رسید.

از روز دوشنبه موج کوتاه ناپایداری مناطق غربی استان را تحت تأثیر قرار داد و موجب رشد ابر طی روزهای دوشنبه و سه شنبه شد.

اراز محمد قرنجیک بیان کرد: از ظهر امروز مجدداً با تقویت جریانات گرم و خشک جنوبی شاهد وزش باد گرم، کاهش محسوس دما و کاهش رطوبت خصوصاً در مناطق کوهپایه ای جنوبی و نواحی شرقی استان خواهیم بود.

وی افزود: از امروز تا روز جمعه شاهد افزایش 10 درجه ای دمای هوا در سطح استان خواهیم بود به طوری که طی دو روز آینده دمای هوای برخی از شهرها به 29 درجه سانتیگراد نیز خواهد رسید.

مدیر روابط عمومی هواشناسی گلستان تصریح کرد: با توجه افزایش دما، وزش باد گرم و کاهش رطوبت، با کوچک ترین جرقه احتمال آتش سوزی در مرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی نسبت به وقوع آتش سوزی در جنگل های گلستان

هشدار جدی نسبت به وقوع آتش سوزی در جنگل های گلستان