مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 05:452021-01-13اقتصادي

کارخانه راکد دیروز گلستان در مسیر صادرات قرار گرفت


کارخانه ای که تا سال گذشته تعطیل بود و امیدی به تولید نداشت این روزها با رونق تولید و  افزایش خطوط، برای صادرات خیز برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی هاشمیان اظهارکرد: کارخانه لبنیات مینودشت سال گذشته پس از دو سال و نیم تعطیلی، با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، دوباره به چرخه تولید برگشت.

وی افزود: این کارخانه با 50 کارگر، تولید را شروع کرد و امروز با افزایش خطوط تولید، تعداد نیروی کار خود را به 120 نفر افزایش داده است.

رییس کل دادگستری گلستان ادامه داد: تعداد خطوط تولید این کارخانه امروز از هفت خط به 10 خط افزایش یافت و به این ترتیب بستر برای افزایش تولید و صادرات محصولات این کارخانه فراهم شد.

هاشمیان در جلسه ای که برای رفع موانع و مشکلات این واحد تولیدی در محل کارخانه برگزار شد گفت: بر اساس اظهارات مسئولان این کارخانه برای صادرات محصولات خود یکسری مشکلات دارند که دادستان مینودشت را مکلف کردیم از امروز با همکاری فرمانداری و دستگاه های اجرایی این مشکل را نیز رفع و مسیر صادرات محصولات این کارخانه را هموار کنند.

وی در ادامه بار دیگر از بانک ها خواست: از تملک واحدهای تولیدی به ازای بدهی خودداری کنند زیرا با تملک واحدهای تولیدی، اول از همه بانک ضرر می کند و امکان وصول بدهی از کارخانه تعطیل برای آنان سخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه راکد دیروز گلستان در مسیر صادرات قرار گرفت

کارخانه راکد دیروز گلستان در مسیر صادرات قرار گرفت